Afegeix un actiu
MAPalma és més que un inventari d’actius de la ciutat classificats per barris o per àrees d’intervenció. MAPalma és un espai participatiu en el qual les persones, les entitats, les associacions, les comunitats i els professionals poden afegir i compartir els actius d’on viuen, fan feina, estudien o gaudeixen del seu temps d’oci.

Mitjançant aquesta pàgina la ciutadania pot sol·licitar directament, de forma telemàtica, incloure un actiu al mapa (donar d’alta), o sol·licitar la baixa o la modificació d’un actiu i/o activitats que s’hi realitzen.
A LOCALIZASALUD surt la paraula RECURS com a sinònim d’ACTIU.
Hi ha dos conceptes que és important definir per a facilitar l’ús correcte d’aquesta aplicació:
A què ens referim quan parlam d’ACTIUS?
ACTIUS es refereix a les organitzacions, associacions o espais físics, és a dir, actius estables en el temps, com ara poliesportius, centres de salut, parcs, una associació de veïns, rutes, etc.

Un cop registrat, rebreu un correu electrònic de confirmació del vostre compte a l’aplicació, amb l’enllaç per a validar el vostre registre. Aquest missatge us arribarà al correu electrònic amb el qual us hàgiu registrat en l’aplicació. Heu de comprovar també la carpeta “Spam”, per a veure si el missatge us ha arribat a aquesta carpeta.
Alta, baixa o modificació d’actius
Un cop validat el seu registre podeu entrar a la vostra àrea privada, on podeu donar d’alta els actius, gestionar les sol·licituds d’alta realitzades anteriorment o gestionar el vostre perfil.

Clicant a “Solicita el alta de un recurso” podeu accedir al formulari per a registrar un actiu i afegir les activitats (si aquest actiu tingués activitats).

S’obrirà un formulari (amb 3 passos) per a introduir les dades de l’actiu que voleu donar d’alta. Heu d’emplenar totes les dades, tenint en compte que hi ha camps obligatoris.

És important completar bé l’adreça de l’actiu. Al pas 2 podeu moure el símbol de la geolocalització, per a aconseguir la ubicació exacta de l’actiu.

En el pas 3 podeu afegir les activitats que es realitzen a l’actiu, si n’hi ha. Un cop completada tota la informació, heu de clicar a “Guardar recurso”

Un cop validat el vostre registre podeu entrar a la vostra àrea privada, on podeu donar d’alta els actius, gestionar les sol·licituds d’alta realitzades anteriorment o gestionar el vostre perfil.

Per a sol·licitar la baixa o modificació d’un actiu heu de clicar a “Gestión de solicitudes realizadas”. Si voleu donar de baixa un actiu, l’heu de seleccionar i clicar a “Enviar petición de baja”. El responsable de zona de la vostra zona geogràfica (coordinador local) donarà de baixa l’actiu i la rebreu un correu electrònic de confirmació. Si voleu modificar un actiu heu de clicar a “Ver o editar recurso” i realitzar la modificació.

És important que els actius que es mostren al mapa estiguin actualitzats perquè puguin ser d’utilitat.

Per a modificar les dades personals, heu d’entrar a “Gestiona tu perfil”. Cal assenyalar que aquestes dades no són públiques, només poden veure-les el coordinador local, o altres figures de l’administració de l’aplicació.
Si heu oblidat l’usuari o la contrasenya, els podeu recuperar a la pantalla inicial d’“Acceso a área privada”, a través d’un correu electrònic que arribarà a la vostra adreça electrònica.
L’usuari responsable de la nostra zona geogràfica (coordinador local) pot comunicar-se amb nosaltres per a qualsevol assumpte en relació amb l’actiu que hàgim donat d’alta (modificació, actualització, notificació directa, etc.) a través del nostre correu electrònic.
Els usuaris responsables de zona (coordinador local, validador autonòmic i administrador) són persones encarregades de la gestió dels actius del mapa LOCALIZASALUD en l’àmbit del municipi, de la comunitat autònoma i estatal, respectivament. Aquestes persones tenen accés a les nostres dades personals i als nostres actius, i poden posar-se en contacte amb nosaltres per a gestionar qualsevol aspecte en relació amb els nostres actius.